codzienna stylóka

codzienna stylóka
jucia♥

poniedziałek, 30 lipca 2012

Hej, ej tu nie będzie żadnej mody w tym poście tylko zamieszczę info, co znajdzie sie na blogu kiedy będę nad morzem. Ja będę go prowadzić i:
Oto info:
Nadal ja będę go prowadzić, ale. Znajdzie się tu: może jakieś porady, może jakieś ciuszki, ale na pewno wiem, że będzie każdy dzień nad morzem, dwa tygodnie opisane :) A więc od dnia 11.08.2012r. ten blog zamieni się na 2 tygodnie w pamiętniczek. Dlaczego?- ponieważ chcę się z wami podzielić moimi wakacjami:)
Dzień przed wyjazdem napisze przypomnienie i takie tam inne. A żeby dziś było jakieś zdjęcie pokaże wam mojego kota :)
Kicia, która mi zrobiła dziurę w piżamie :)

Nikitka mój kochany kotek♥

Pa! Pozdrawia Jucia i moje ukochane słowo: trolololo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz