codzienna stylóka

codzienna stylóka
jucia♥

niedziela, 16 września 2012

Torby do szkoły

Elo! Dziś tak od razu daje nowy post :P Jestem w szoku, że mi się chce^^ Ok. Dziś dam jakieś ładne torby do szkoły. A więc tak: 
Ona jest taka SŁODKA! Po prostu WoW:P 
Książki się pomieszczą, zeszyty i piórnik też, a tym bardziej jak sie ma szafki w szkole. No u mnie w szkole nie ma, nie stać ją na to...













Taka też jest ładna. I na do datek możesz ją pokolorować. Ja mam podobną no i ją częściowo pokolorowałam i wygląda SUPER!













Tako o, nie najgorsza. Jest ładna nie powiem, ale niektóre książki mogą się nie pomieścić. Jak sie ma takie gigantyczne książki do anglika jak ja. 










O! Ta jest fajna, co nie? Jak dla mnie bomba. Czarna- nie brudzi się.
Napisy jakieś- fajne są :D 
No i na ramię prawda? 














Torba SmileyWorld. Lubię te buźki :P Em... Jak dla mnie trochę nawalili tego, ale może być :)














Ok! To na tylę! Bay :* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz